۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۳, شنبه

سام قندچی و روایت سایتهای بی بازدید سلطنت طلبها، آی دی سازی آنها در سایتهای مستقل و سانسور (سال ۱۳۸۳)

این متن مربوط به سال 83 است اما اگر کسی به سال نوشته توجه نکند گمان میکند روایت امروز ماست:
سلطنت طلبان ايران ده ها فوروم و سايت اينترنتي دارند،  و پول دارند که هر روز سايت ديگري درست کنند.  اما نيروهاي مترقي ايران يا از ليست ها و تالارهاي بحث رايگان استفاده ميکنند،  و يا با خون دل تالار بحثي مانند تالار بحث جبهه ملي واشنگتن (http://www.ait-cec.com/cgi-bin/wsmbb/wsmbb.cgi?SB+UYCFGGSHOP/QFJSYTJRWY+config) را ايجاد کرده اند،  که برخي از صاحب نطران طيف هاي سياسي مختلف با هم تبادل نظر ميکنند.
عده اي از سلطنت طلبان که من ارتباط آن ها را با تشکيلات رضا پهلوي در نوشته هاي ديگري ثابت کرده ام،  سالها ست که به آن تالار ميايند،  و از آزادي تالار سو استفاده ميکنند،  و اسم مشابه نام افراد نويسنده تالار ايجاد ميکنند،  که در اينترنت imposter ناميده ميشود،  و جرم است.  و يا با ايجاد نام هاي گوناگون، با حملات شخصي به نويسندگان تالار،  به برهم زدن بحث ها ميپردازند.
در چند روز اخير به اين هم بسنده نکرده،  و با حملات تکنيکي به سايت مزبور،  و ايجاد بلوک برروي آدرس اينترنتي نويسندگان معيني از آن تالار،  نظير آدرس من، اجازه تبادل افکار را از من در آن سايت، که مال اين ها نيست، از طريق حمله اينترنتي hacking سلب کرده اند.
سوال من اين است که سلطنت طلبان اين همه تالار بحث دارند و از کمک کشورهاي خارجي و نيز از ثروت خاندان سلطنت استفاده ميکنند، چرا حتي يک سايت مستقل را نميتوانند ببينند. ما چه تقصير داريم که اينها با همه پولهايشان سايت درست ميکنند و کسي نميخواند و يک سايت خانه-ساخته را مردم ميخوانند.
 آخر اگر امروز که هنوز اينها در قدرت نيستند و حتي يک سايت جبهه ملي را نميتوانند تحمل کنند، و با مخالفين چنين ميکنند،  و از هيچ ابزاري براي سانسور افکار ما دريغ نميکنند، فردا که در قدرت بيايند با ما چه خواهند کرد. 
  

https://p12.secure.hostingprod.com/@www.ghandchi.com/ssl/374-saltanat.htm

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر