۱۳۹۱ خرداد ۱۶, سه‌شنبه

طرح شکایت علیه رضا پهلوی در زمینه نقض حقوق بشر در فضای مجازی!


طی 10 ماهی که رضا پهلوی به صورت جدی تری قدم به فضای مجازی گذاشته است، تعداد بسیاری از لینکهای انتقادی توسط تعداد معدودی آی دی مورد حمله و سانسور قرار گرفته اند. به عبارتی همچون تمام ساختارهای دیکتاتور محور، اقلیتی که به اصول اخلاقی و آزادی بیان پایبند نیست، راه بحث و تضارب آرا را میبندد تا پروپاگاندای دیکتاتور با هدف قرار دادن گروه هدفی متشکل از افراد کم اطلاع، شکل گیرد. 
این روند چنان شدت یافته است که در ماه اخیر بیش از 100 مطلب انتقادی در فضای مجازی مورد سانسور قرار گرفته و به وضوح و با توجه به حضور مستمر رضا پهلوی در این فضا، نشان دهنده مدیریت شخص وی بر این سانسور بی محابا است. تیم رضا پهلوی پروپاگاندای سیاهی را مدیریت میکند که مرکزیت این برنامه در فضای مجازی قرار دارد. 
نیک میدانیم که دیکتاتورها همواره با انحصاری نمودن رسانه ها، برنامه های محیر العقول ولی غیر عملی خود را با هدف تسخیر ذهنهای غیر مطلع، به اجرا میگذارند. از این دسته میتوان به صدور انقلاب، تسخیر فضا توسط جمهوری اسلامی، شاخ و شانه کشیدن محمدرضا شاه برای قدرتهای آن روز و ... اشاره نمود. و امروز شکایت رضا پهلوی از خامنه ای که تیم سایبری رضا پهلوی این حرکت بزرگ ولی غیر عملی را با هدف موج سواری بر خون جوانان وطن، در نظر گرفته است و این انحصاری نمودن رسانه ها به وسیله سانسور لینکهای انتقادی توسط تیم سایبری رضا پهلوی، فشار بر رسانه هایی که با رضا پهلوی مصاحبه نمیکنند (همچون فشاری که بر رادیو زمانi اعمال شد و نتیجه داد) و استفاده از بازوهای رسانه ای همچون رادیو فردا و خودنویس، در حال انجام است.

به نمونه ای از لینکهای سانسور شده توسط تیم سایبری رضا پهلوی در ماه گذشته، توجه نمایید:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر